منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
✿ و چهـ زيباستـ رسيدنـ دوبارهـ بهـ روز زيبايـ آغاز تنفسـ ... ✿
نمیشه! در صنف کچلان ما را جایگاهی نباشد و اینان ما را در حریم اقبال خود راه ندادندی!:surprised:
tracer
ارسال #287
Jul 28, 2012
تالار:
مناسبتها
مشاعرۀ سنّتی
دهان بر مینهاد او دست، یعنی دم مزن خامش:razz://و میفرمود چشم او درآ در کار پنهانک:surprised:
tracer
ارسال #45,010
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
✿ و چهـ زيباستـ رسيدنـ دوبارهـ بهـ روز زيبايـ آغاز تنفسـ ... ✿
کچل کیه:surprised: کچل فقط یه نفر اونم معصوم!:دی(kachal63)
tracer
ارسال #284
Jul 28, 2012
تالار:
مناسبتها
مشاعرۀ سنّتی
یک زمان ابری بیاید تا بپوشد ماه را//ابر را در حین بسوزد برق جان افزای عشق
tracer
ارسال #45,008
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
✿ و چهـ زيباستـ رسيدنـ دوبارهـ بهـ روز زيبايـ آغاز تنفسـ ... ✿
اه امشب اصلا حالم خوب نیست چه شبه نحسیه امشب انگار همهی دردا تو وجودمه … … … … … … … … … … … … … … ستاد کوفت کردن تولد دوستان:دی
tracer
ارسال #280
Jul 28, 2012
تالار:
مناسبتها
مشاعرۀ سنّتی
من توام تو منی ای دوست مرو از بر خویش//خویش را غیر مینگار و مران از در خویش :surprised: هو چیه؟ منظورم هووووووووو! اااااااااا چه زیاد!!!:D
tracer
ارسال #45,006
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
:biggrin: شب گشت ولیک پیش اغیار//روزست شب من از رخ یار
tracer
ارسال #45,004
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
:razz: چیه خب؟:w05:
:razz: چیه خب؟:w05:
tracer
ارسال پروفایل
Jul 28, 2012
مشاعرۀ سنّتی
:razz::D مطرب جان بیا بزن تنتن تن تنن تنن:surprised://کاین دل مست از به گه یاد نگار میکند:D
tracer
ارسال #45,002
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
هو! چه خبره ! یکی کافیه ها!:redface: ----------------- شد می و نقل خوردنش عشرت و عیش کردنش//سخت شکست گردنش سخت صبور میرود
tracer
ارسال #45,001
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
بچه ها سرعت سایت برا من پایینه یا برا شما هم:razz:
tracer
ارسال #22,752
Jul 28, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
مشاعره از اون طرف
الان این مشاعره از کدوم طرفه؟:دی دل نشناسم چه بود جان و بدن تا برود//غم نخورم غم نخورم غم نخورم تا چه شود
tracer
ارسال #299
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
مشاعرۀ سنّتی
یک سر مو از غم تو نیست که اندر تن من//آب حیاتی ندهد یا گهری مینشود
tracer
ارسال #44,995
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
پ نه پ! فقط تو چش داری:eek: شکر خدا دعا بارون:D میذگره:surprised: مث برق --------------- سلام نفیسی خوبی؟ حالا دیگه ما شدیم کچل هان:razz:
tracer
ارسال #22,748
Jul 28, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
مشاعرۀ سنّتی
رندان سلامت میکنند جان را غلامت میکنند//مستی ز جامت میکنند مستان سلامت میکنند
tracer
ارسال #44,993
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
بله:razz: چه خبر زهرایی :دی
tracer
ارسال #22,744
Jul 28, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
مشاعرۀ سنّتی
نی قوس ماند نی قزح نی باده ماند نی قدح//نی عیش ماند نی فرح نی زخم بر مرهم زند
tracer
ارسال #44,991
Jul 28, 2012
تالار:
مشاعره
سلام مریمی! هیچ معلوم هس کوجایی:razz: قرار بود چیکار کنی؟هان:w00:
سلام مریمی! هیچ معلوم هس کوجایی:razz: قرار بود چیکار کنی؟هان:w00:
tracer
ارسال پروفایل
Jul 28, 2012
*** آشنایی و گفتگوی بچه های کامپیوتر....***
به سلامت! خوش باشی
tracer
ارسال #22,741
Jul 27, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!
ساده ترین راه استفاده از نرم افزار driver genius هست!
tracer
ارسال #9,327
Jul 27, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
قبلی
1
...
برو به صفحه ی
برو
7
8
9
10
بعدی
اول
قبلی
9 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا