منو
انجمن
ارسال های جدید
جستجو در تالارها
جدیدترینها
ارسال های جدید
جدیدترین ارسال های پروفایل
آخرین فعالیت
کاربران
بازدید کنندگان کنونی
جدیدترین ارسال های پروفایل
جستجو در ارسال های پروفایل
ورود
عضویت
جدیدترینها
جستجو
جستجو
جستجو فقط در عنوان ها
توسط:
آخرین فعالیت ها
ثبت نام
منو
ورود
عضویت
Install the app
نصب
جستجو
جاوا اسکریپت غیر فعال است برای تجربه بهتر، قبل از ادامه، جاوا اسکریپت را در مرورگر خود فعال کنید.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
نتایح جستجو
دستمون انداختی![img]
دستمون انداختی![img]
tracer
ارسال پروفایل
Aug 6, 2012
یعنی میشه[img]
یعنی میشه[img]
tracer
ارسال پروفایل
Aug 6, 2012
هی! چیکار کنیم دیگه:D نیست دست به خیرمون زیاده!:surprised:
هی! چیکار کنیم دیگه:D نیست دست به خیرمون زیاده!:surprised:
tracer
ارسال پروفایل
Aug 6, 2012
گذاشتم:redface: ------------------ از دیوان جناب نورعلیشاه اصفهانی بید جیگر!
گذاشتم:redface: ------------------ از دیوان جناب نورعلیشاه اصفهانی بید جیگر!
tracer
ارسال پروفایل
Aug 6, 2012
سلام:D خوبم! خوبی؟:surprised: ----------------- یعنی کسی نبود بره مصرع بعدش رو بذاره؟:razz:
سلام:D خوبم! خوبی؟:surprised: ----------------- یعنی کسی نبود بره مصرع بعدش رو بذاره؟:razz:
tracer
ارسال پروفایل
Aug 6, 2012
ترسیدیم از هیبت شاهانه و جدیت سرورانه و زهرچشم دلبرانه:surprised:
ترسیدیم از هیبت شاهانه و جدیت سرورانه و زهرچشم دلبرانه:surprised:
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
شادوماد قبلنا مهربون تر می بودی:surprised: با عیـــــــــــــال مکرمه خصومت و جدالی رخ داده است...
شادوماد قبلنا مهربون تر می بودی:surprised: با عیـــــــــــــال مکرمه خصومت و جدالی رخ داده است آیا؟ که این گونه اعصاب خود را مشوش نموده اید!!! ------------------ :razz:
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
:razz:کوجــــــــــــــــــا:razz:
:razz:کوجــــــــــــــــــا:razz:
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
:que:چــــــــــــــــــــــــــــرا؟:que:
:que:چــــــــــــــــــــــــــــرا؟:que:
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
من همین جا اعلام می کنم این فکر پلید ساخته و پرداخته کسی نبود جز *********** افشین***********
من همین جا اعلام می کنم این فکر پلید ساخته و پرداخته کسی نبود جز *********** افشین***********
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
ماموریت انجام شد قربان!:D -------------- حالا افشین بدو نن جون رزا بدو!:surprised:
ماموریت انجام شد قربان!:D -------------- حالا افشین بدو نن جون رزا بدو!:surprised:
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان
همین یکی رو کم داشتم که بهم گفتن:razz:
tracer
ارسال #16,426
Aug 5, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان
همین یکی رو کم داشتم که بهم گفتن:razz:
tracer
ارسال #16,427
Aug 5, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان
همین یکی رو کم داشتم که بهم گفتن:razz:
tracer
ارسال #16,428
Aug 5, 2012
تالار:
گفتگوی آزاد
بیا! تازه بدهکارم شدیم:razz:
بیا! تازه بدهکارم شدیم:razz:
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!
والا فقط یه نرم افزار ریکاروی خیلی خوب سراغ دارم اگه درست نشد از این استفاده کن iCare Data Recovery
tracer
ارسال #9,375
Aug 5, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!
cmd که باز شد تایپ کن chkdsk L:/f بین chdsk و اسم فلش(درایو) فاصله است
tracer
ارسال #9,373
Aug 5, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
:surprised: همین زیر پیام تو!!!!!!!
:surprised: همین زیر پیام تو!!!!!!!
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
ندیدی؟
ندیدی؟
tracer
ارسال پروفایل
Aug 5, 2012
سوالات و مشکلات کامپیوتری خود را در اینجا مطرح کنید!
میشه بیشتر توضیح بدی یعنی چی بهم میریزه؟ یعنی راست چین و چپ چین بهم میریزه؟
tracer
ارسال #9,371
Aug 5, 2012
تالار:
مهندسی کامپیوتر
قبلی
1
2
3
4
5
6
7
...
برو به صفحه ی
برو
10
بعدی
اول
قبلی
5 از 10
برو به صفحه ی
برو
بعدی
آخر
جستجو
بالا