ممنون مدير گرامي..
البته در مورد پاراگراف اول صحبتهاتون بنده كاملا با شما مخالفم چون كم و بيش در جريان اين مسائل بوده ام..
متاسفانه همه چيز زير ذره بين قرار داره و شك هم نكنيد كوچكترين حركات چك ميشه به خصوص اينكه روز به روز فضاي سايبر داره رنگ خودشو تعغير ميده..
واضح بگم .. داره سياسي ميشه..
در...