چقدر یاد این شعر افتادم که قبلنا زیاد ازش خوشم نمیومد و بعدا نظرم عوض شد
نیا نیا گل نرگس جهان که جای تو نیست
دو صد ترانه به لبها یکی برای تو نیست
نیا نیا گل نرگس فدا شوی مولا
هزار نامه کوفی یکی برای تو نیست
.
.
.
.
.
.
.
-----------------------
ممنون بهنام