پاورقی: به دلیل غمگین بودن آواتار های قبلیم ، از آواتاری شاد و با معنا استفاده نمودم تا چشتون در بیاد [IMG][IMG]
چشم بازار رو هم در آوردي تو يكي![IMG][IMG]
عوضش من اینجا کاری کردم تا هر کی املاش مشکل داره وقتی به من پیام میده6بار میخونه تا ایراد نداشته باشه
خوق!!!!!خوبم دیگه گفتم
چرا ولی اومدم مخشامو اینترنتی بنویسم
هنوز شروع نشده که!