نتایح جستجو

  1. C

    شکار لحظه ها در باشگاه مهندسان

    حميد تو چقدر فضولي به پروفايل مردم چي كار داري .....:biggrin: با وجود حميد اينجا كسي امينيت نداره بايد هرچي ميخواد بگه خصوصي بگه:w25:
  2. C

    [IMG]

    [IMG]
  3. C

    هوم؟؟

    هوم؟؟
  4. C

    :w05:

    :w05:
  5. C

    چرا ؟

    چرا ؟
  6. C

    هان:whistle:

    هان:whistle:
  7. C

    به سلامتي خوش بگذره سلام منم به بچه ها برسون:d

    به سلامتي خوش بگذره سلام منم به بچه ها برسون:d
  8. C

    پيامم نيومد

    پيامم نيومد
  9. C

    سلام ساسان جان ممنون منم خوبم به لطف دوستان شما چطوري؟ كم پيدايي ساسان دل منم برات تنگ شده بود

    سلام ساسان جان ممنون منم خوبم به لطف دوستان شما چطوري؟ كم پيدايي ساسان دل منم برات تنگ شده بود
  10. C

    اخه مگه مجبوري بلد نيستي بري جلو.... تازه پس اين همه ميري كلاس زبان چي ياد گرفتي

    اخه مگه مجبوري بلد نيستي بري جلو.... تازه پس اين همه ميري كلاس زبان چي ياد گرفتي
  11. C

    شرمنده ابجي سوگند مجبور شدم اون پستتون پاك كنم اخه تكراري بود

    شرمنده ابجي سوگند مجبور شدم اون پستتون پاك كنم اخه تكراري بود
  12. C

    انجام شد امر ديگه باشه ابجي

    انجام شد امر ديگه باشه ابجي
  13. C

    ممنون سهيل جان آقايي از خودته;) :w27:

    ممنون سهيل جان آقايي از خودته;) :w27:
  14. C

    انتقاداتـــ و پیشنهاداتـــ شما

    سلام دوست عزيز اول بايد معذرت خواهي كنم بابت اينكه جوابتونو دير دادم علتشم اين بود كه من از ديشب تا حالا توي سايت نيومدم... درباره اون تاپيكم بايد عرض كنم خدمتون كه من چون چيزي نديدم تاپيك رو حذف كردم يعني علت حذف اون تاپيك خرابي لينك بود ...البته بايد اينو بگم شايد عكس شما براي خيلي از دوستان...
  15. C

    ok i am a student:d)

    ok i am a student:d)
  16. C

    كجا شكار كردي.....

    كجا شكار كردي.....
  17. C

    انتقاداتـــ و پیشنهاداتـــ شما

    سلام جوجو جان بسيار كار پسنديده كردي اون تاپيكو زدي....:D بازم اگه ميخواي در رابطه اين مطلب تاپيك بزني مشكلي نيست فقط به من لينشو بده تا بزارم توي لينك تاپيك هاي مهم
  18. C

    راستي عكس كي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من هوزن نفهيدم

    راستي عكس كي بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟من هوزن نفهيدم
  19. C

    هان؟چجوري به اين سرعت؟:d

    هان؟چجوري به اين سرعت؟:d
  20. C

    واحد شهریار_شهر قدس

    استادتو نمي دونم كي هست فقط يه توصيه براي پاس كردن رياضي يك بهت ميكنم اونم اين هست كه با توجه به اينكه بيشترين بارم سوال هاي مربوط به انتگرال هست بيشين شب روز انتگرال بخون توي معادلات ديفرانسيلم به دردت ميخوره.....
بالا