نتایح جستجو

  1. malina

    این هفته ، هفته ی بهترین دوسته. بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه همه ی دوستای خوبت بفرست حتی...

    این هفته ، هفته ی بهترین دوسته. بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ببین چندتا پس میگیری. اگه بیشتر از 7 تا گرفتی پس واقعا" محبوبی. دوستت دارم دوستم.
  2. malina

    این هفته ، هفته ی بهترین دوسته. بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه همه ی دوستای خوبت بفرست حتی...

    این هفته ، هفته ی بهترین دوسته. بهترین دوست تو کیه؟ این مطلب رو واسه همه ی دوستای خوبت بفرست حتی واسه من. البته اگه یکی از دوستای خوبت حساب میشم. ببین چندتا پس میگیری. اگه بیشتر از 7 تا گرفتی پس واقعا" محبوبی. دوستت دارم دوستم.
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هه ف ی ل ت ر بود:D برم بخوابم شبتون بخیر بای بای
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شب بخیر نمیدونم آقا بهنام گفت...متنش قشنگ بود.گفتم اگه ترانشو دارین منم گوش بدم.
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسی...اونو میخواستم... ممنون.
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    میدونم...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قابل توجه آقا حسین!
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اون سایته که بهت گفتم...خیلی وقته برداشته:(خیلی خوب بود
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    این ترانه ست؟؟؟ میشه اگه دارینش هر وقت فرصت کردین آپ کنین برام؟
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شب بخیر بای بای
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    20............
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    در تو صیادی است با آب و دانه و هزار چاقوی تیز و در من حماقتی گنجشک وار که آسوده ام می کشاند بر بام تو
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    همیشه در ریاضیات ضعیف بودم سالهاست دارم حساب میکنم چگونه من بعلاوه تو شد فقط من ؟
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    در ظلمات تنهایی های من ٬ تو . . . یاد تو . . . و خاطراتت ٬ روشنترین ستاره های منند . . . پر نورترین شعاعهای امید . . . وقتی که چشمهایم را . . آرام می بندم . . . آرامش یاد تو ٬ در همه رگهایم طراوت شیرینی می دواند . . . و مرا به سوی آینده سوق می دهد . . با گامهایی استوار . ​
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    روزا یه نیم نگاهی میندازم...
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    این چه حرفیه... اصلا بازنده برنده نداشت...:D
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کلاغ پر که بازنده نداشت....ماشالا خوب پیش رفتین
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بد بود تو بازیامون راتون میدادیم؟:(
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ستاره...مریم...کجایین؟:(
بالا