نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا حامد مرسی شما هم خوش اومدین
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    برید قسمت مردونه الان سانس خانوماست اون اتاق پشتی...بیا نترس:D
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    (ب):biggrin: خوبم شکر شما چطور مطورین؟ منم همینجور گلم.دل به دل راه داره:gol: فدات میگما منم معذبم.بریم اون اتاق:biggrin:
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اووووووووووووووووم بوووووووووس :D
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ستااااااااااااره ه ه ه ه سلاااااااام دوست دارم یه عالمه
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااام بر بزرگواران خوبین؟ مریم جون جونم
  7. malina

    سلام... مرسی منو جزو دوستانتون قرار دادید:smile:

    سلام... مرسی منو جزو دوستانتون قرار دادید:smile:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    همینجوره...گفتم که جنیه..سر کلاس کلی خوش میگذره ولی آخر ترم حسابی حال میگیره... اکثر فامیلا هم یادش میمونه حتی بعد چند ترم...:surprised: ببخشید ستاره جان من برم خوشحال شدم فدات بوس بای:gol:
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قیافش به استادا نرفته...اون سیبیلاش مث قصاباست:redface: ولی خوبه...ما که خیلی میخندیدم. سر نمره دادن نمیشه روش حساب کرد.بعضی ترما خوب نمره میده بعضی ترما نه...ولی یادم نمیاد کسی رو انداخته باشه...
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    لطف دارن آقا شهرام.مرسی عزیزم/ ای یه کم میخونم... پس دیدیش؟؟خیلی باحاله ستاره...:Dولی اینم بگما...بعضی وقتا هم جنی میشه.البته یکی 2بار بیشتر اتفاق نیفتاد.ولی در کل خیلی شوخه;)
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام ستاره جان:gol: مرسی.شما خوبی؟ دیگه داشتم میرفتم...ناامید شده بودم:( چه خبر خانومی؟
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    3ساعته اینجا کسی نیومده؟؟///
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اهان.حواسم نبود... لالا...فکر خوبیه
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره دیدم.. معمولا آقا بهنام بودن که ایشونم نیستن... چیکار کنیم حالا؟
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    همینطوره که میفرمایین.
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اگر سهم من از اين همه ستاره فقط سوسوي غريبي است، غمي نيست.... همين انتظار رسيدن شب برايم كافيست
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلامتون. امشب خیلی ساکته تالار
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    2بار:smile: خوبین آقا حامد؟ چه خبرا؟
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کسی هست سلام منو جواب بده؟:smile:
بالا