فرصتنشد همه مطالب رو بخونم.
ولی یه چیز خیلی جالبی که این وسط اینه که امریکا که اینو دزدیده حتما تحت مراقبت بوده. مگه میشه یه همچین زندانی تحت مراقبت شدید نباشه.
حالا یه چیز دیگه هم هست.
اونم اینکه وقتی این شهرام امیری دوتا ویدئو لو رفت ازش یعنی امریکاییها اینقدر خنگ بودن که مراقبتش رو بیشتر...