وقتی میگی شیمی یعنی شیمی آلی ، شیمی معدنی، شیمی تجزیه. در کل همون دیدی که نسبت به شیمی تو دبیرستان داری که میشه جز علوم پایه.
ولی وقتی میگی مهندسی شیمی کلا اوضا فرق میکنه. میره تو نفت، گاز، پتروشیمی، پالایش، حفاری. در کل هر چیزی که به نفت و گاز مربوط بشه.
فیلم رو دیدی؟
آره خوب. کارشون شایسته تقدیره واقعا.
همه غربیها که خوب نیستند. دی:
حسام هم دوتا میزدی پس گردنش تا حالش جا بیاد. یه چیزی بگم بخندیم. حسام تا حالا میگو نخورده. یه روز ببرش رستوران میگو بهش بده از طرف من.
بذار برات یه فیلم میذارم. حجمش کمه. یکم اطلاعات مهندسی شیمیت بره بالا.
میگم که. اشتباه تو نفت و گاز غیر قابل جبرانه. حالا حساب کن احمدی با کاراش داره چه خسارتی بهمون میزنه ولی متاسفانه کسی نمیدونه بجز کسانی که اونجاها کار میکنن. باور کن برای خسارت زدن به ایران یه برنامه ای داره که لااقل 10 سال روش کار شده.
مهار نفت شهر کار سختی نبود. جون هم تو سطح زمین بود و هم...
مال آلبوم معجزه خاموشه. البوم یکی مونده آخری. شعرشم مال ایرج جنتی عطایی هست.
نشنیدی هم نصف عمرت بر باد رفته و هم آبروی طرفدارای داریوشو بردی:mad:
لابد میخوای بگی آلبوم اخریشم نداری( دنیای این روزای من)
ببین. نفت و گاز این خطرات رو هم داره. گاهی یه اشتباه کوچیک خسارت سنگینی به بار میره. یه بار هم شرکت EXXON براش همین اتفاق افتاد. BP که نمیخواسته اینطوری بشه. صنعت نفت از بقیه صنایع خطرش بیشتره. بازم خوبه این اتفاق برای این شرکت افتاد، چن اگه هر شرکتی بود نمیتونست اینطوری مهارش کنه. شرکتی که...
امروز پارازیت شدید داشتیم رو بی بی سی.
آره شندیم نشت نفت متوقف شده. باید یه ای ول بهشون گفت. خداییش هر کی جای BP بود به این زودیا نمیتونست این کارو بکنه.
والا چی بگم. ما الان سالهاست داریم میشنویم که قرار راه بیوفته ولی هیچ. اگه راه بیوفته خیلی هم خطرناکه چون نیروگاه ما 30 سال ازش میگذره و بدنش...
چطوری؟
انگار جریان بازار تهران راست بوده. ما هم چند روزه اصلا جنس گیرمون نیومد. تهران هم زنگ میکزدیم میگفتن فعلا تعطیله و جنس بهمون ندادن. از چنتا از دوستامم که مغازه داشتن پرسیدم گفتن جریان راست بوده.