من هم پیتزا [IMG] میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
دلم لک زده برای خوردن یک کمی غذای چرب و ... [IMG]
بخدا از پژی بپرس ، امروز کارش داشتم زنگ زدم اون بهت میگه چه حالی داشتم .
شاید باور نکنی الان بیشتر از یک هفته هست که من شب تا صبح نخوابیدم . [IMG]
دو هفته پیش یکبار گرفتم یادته که با هم رفتیم موسسه خیریه امام زمان ، بعدش خوب شدم و دوباره گرفتم .