کچل [IMG]
ببخشید داداشی از انجایی که بنده آنفولانزای نوع کلاغی [IMG] گرفته بودم و تازه تازه دارم خوب میشوم بنابراین دلم بحال شما دوستان [IMG] سوخت و گفتم باعث گرفتن آنفولانزای نوع کلاغی شما نشوم [IMG] . همین 4 تا دونه مویی که در سر [IMG] [IMG] شما نیز باقی مانده است بریزد. [IMG]