نه عزیزم نیازی به کود نیست....اگرم خواستی بده تا کمی قویتر بشه اما حواست باشه که کم بدی که خدای نکرده نسوزه ....
احتمالا غده کمی ضعیف بوده که رشد کمی کرده
همینجور بزارش تا برگها به ذخیره مواد غذایی خود ادامه بدن..ایشالله فصل رویش بعدی ازش گل میگیری...