نتایح جستجو

  1. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    :redface::gol: فدای تو بشم شیرین زبون مامانی دیگه:gol:
  2. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام حمیدعزیزم:gol: کار نشد نداره .... امیرمسعودم عمرم .....بچمو اذیت نکنااا:razz: تبلیغات چی مامان؟؟؟
  3. زهرا فرشید

    چرا؟؟؟ من پستای قبلی رو نخوندم

    چرا؟؟؟ من پستای قبلی رو نخوندم
  4. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    فدای تو بشم من مدیر بشم که حمید دو سوته اخراجه خوبه؟
  5. زهرا فرشید

    مامان اومدم مگه چی شده؟

    مامان اومدم مگه چی شده؟
  6. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    نه مامان دیگه اومدم اینجا هستم ده دقیقه
  7. زهرا فرشید

    اينم عكساي گلخانه من

    بی نظیری دوست گلم واقعا رمز موفقیت تو کشاورزی صبره;)
  8. زهرا فرشید

    زنگ تفریح ... گپ و گفت های خودمونی!

    سلام چه خبره امیرمسعود مامان هستی؟
  9. زهرا فرشید

    اشتباه نوشتم میخاستم برای مریم بنویسم حواسم نبود تو که خیلی عزیزتری

    اشتباه نوشتم میخاستم برای مریم بنویسم حواسم نبود تو که خیلی عزیزتری
  10. زهرا فرشید

    مامان الان کار دارم باشه میام

    مامان الان کار دارم باشه میام
  11. زهرا فرشید

    عزیز منی

    عزیز منی
  12. زهرا فرشید

    سلام منم خوبم بهار فصل شته است هوا که کمی گرم شه درست میشه

    سلام منم خوبم بهار فصل شته است هوا که کمی گرم شه درست میشه
  13. زهرا فرشید

    ساعات حضورمان 8-8.30 و 13.30-14 می باشه .... این صیغه چندمه؟؟

    ساعات حضورمان 8-8.30 و 13.30-14 می باشه .... این صیغه چندمه؟؟
  14. زهرا فرشید

    اسی این همه امضا چه خبره؟؟؟ میشه امضای منم اضافه کنی؟؟هرچی باشه اینجا اصلش به اسم منه

    اسی این همه امضا چه خبره؟؟؟ میشه امضای منم اضافه کنی؟؟هرچی باشه اینجا اصلش به اسم منه
  15. زهرا فرشید

    سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است،نگرانی است که انسان را از بین می برد. جدی؟؟؟ اینو کی گفتی اسی؟

    سخت کوشی هرگز کسی را نکشته است،نگرانی است که انسان را از بین می برد. جدی؟؟؟ اینو کی گفتی اسی؟
  16. زهرا فرشید

    فانوس تنهایی؟ فانوس تکی؟ فانوس دسته جمعی؟ فانوس دونایی؟ اصلا چرا فانوس؟؟؟خوی لامپ؟؟؟

    فانوس تنهایی؟ فانوس تکی؟ فانوس دسته جمعی؟ فانوس دونایی؟ اصلا چرا فانوس؟؟؟خوی لامپ؟؟؟
  17. زهرا فرشید

    [IMG]

    [IMG]
  18. زهرا فرشید

    سلام...

    سلام...
  19. زهرا فرشید

    لیلیوم(سوسن).... باغبان-بوشهر....(((گلهای پیازی))))

    نه عزیزم نیازی به کود نیست....اگرم خواستی بده تا کمی قویتر بشه اما حواست باشه که کم بدی که خدای نکرده نسوزه .... احتمالا غده کمی ضعیف بوده که رشد کمی کرده همینجور بزارش تا برگها به ذخیره مواد غذایی خود ادامه بدن..ایشالله فصل رویش بعدی ازش گل میگیری...
  20. زهرا فرشید

    فاونس تنهایی؟؟؟؟؟نگفتی کیه؟

    فاونس تنهایی؟؟؟؟؟نگفتی کیه؟
بالا