نتایح جستجو

  1. [IMG]

    [IMG]
  2. داداشی کوجااااااااااااااایییییییییییی؟؟؟؟:cry:

    داداشی کوجااااااااااااااایییییییییییی؟؟؟؟:cry:
  3. آقایان برای ازدواج به دنبال 4ویژگی در دختران هستند

    کافر همه رو به کیش خود پندارد...
  4. گفتگوهای تنهایی

    *من اگه خـــــــــــــــــــــدا بودم ...* * یه بار دیگه تمـــــــــــــــوم بنده هام رو میشمردم * * ببینم که یه وقت یکیشون تنــــــــــــــها نمونده باشه ...* *و هوای دو نفره ها رو انقدر به رخ تک نفره ها نمی کشیدم!!!!*
  5. راهنمایی , سوالات و مشکلات مرتبط با باشگاه رو اینجا مطرح کنید

    سلام خسته نباشید من همیشه وارد باشگاه میشم 6تا پیام به عنوان پیام بازدیدکننده دارم..درصورتی که من پیامهام رو نگاه کردم...ولی این عدد6همیشه هست!!!!!!!!! برای اینکه تعداد پیامهام رو همیشه 0نشون بده چیکار باید انجام بدم؟؟؟؟؟؟؟؟؟ باتشکر
  6. چه چیزی میخوایید بگید؟

    امروز میخواهم تنها برای تو بنویسم... هرآنچه درون دلم می گذرد... با چشمانت واژگانم را نوازش کن... با لبخندت ٬ شادی را نثار تک تک محبت حک شده بر تن زخمی کاغذم کن... امروز میخوام از تو بگویم... اما چگونه؟ چگونه بتوانم قطره های عشق دریای خروشان محبتت را بشمارم؟ بندبند احساسم دنیا را در بر...
  7. چه چیزی میخوایید بگید؟

    پنجره ها كلافه اند از سنگیـــنی نگاه منتظــــــرم . . . ! اگـــر نمـــی آیــــی . . . پنجره ها را دیگـــر زجــــر ندهـم . . . چشم هایـــم به جهنــــــــم . . . . ! ! !
  8. چه چیزی میخوایید بگید؟

    ینی مثلا چی بگیم؟؟؟؟؟؟؟
  9. سلام داداش مهرداد خوبی؟؟؟؟/ هنوز امتحانات تموم نشده؟؟؟:(

    سلام داداش مهرداد خوبی؟؟؟؟/ هنوز امتحانات تموم نشده؟؟؟:(
  10. آقایان برای ازدواج به دنبال 4ویژگی در دختران هستند

    دیگه اینجوریا هم نیست......شما پسرا زیادی دیگه شلوغش میکنن!!! حالامث اینکه اونایی که ازدواج کردن شوهراشون چه گلی به سرشون زدن...که دخترا حالا بخوان دنبال شوهر باشن!!!
  11. سلاااااااام..من برگشتم!!!!!!!! [IMG]

    سلاااااااام..من برگشتم!!!!!!!! [IMG]
  12. عشق امانتی با ارزشی است که هرکسی ان را در قلبش نگه می دارد برای همین است که هر وقت بخواهی اورا...

    عشق امانتی با ارزشی است که هرکسی ان را در قلبش نگه می دارد برای همین است که هر وقت بخواهی اورا ازکسی پس بگیری باید قلبش را بشکنی!!..
  13. [IMG]

    [IMG]
  14. [IMG]

    [IMG]
  15. ه کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی چون زمانی که...

    ه کسی که دوستش داری بگو که چقدر بهش علاقه داری و چقدر در زندگی براش ارزش قائل هستی چون زمانی که از دستش بدی مهم نیست که چقدر بلند فریاد بزنی اون دیگر صدایت را نخواهد شنید
  16. سلام شیماجون مرسی که درخواستم پذیرفتی خانومی...:redface:

    سلام شیماجون مرسی که درخواستم پذیرفتی خانومی...:redface:
  17. نمیشد همه ی تعریفا رو من بکنم.جا واسه طرفدارات ...سینه چاکات گذاشتم انیس جون خوبم مرسی....امتحان...

    نمیشد همه ی تعریفا رو من بکنم.جا واسه طرفدارات ...سینه چاکات گذاشتم انیس جون خوبم مرسی....امتحان چه خبر؟
  18. نمیشد همه ی تعریفا رو من بکنم.جا واسه طرفدارات ...سینه چاکات گذاشتم انیس جون خوبم مرسی....امتحان...

    نمیشد همه ی تعریفا رو من بکنم.جا واسه طرفدارات ...سینه چاکات گذاشتم انیس جون خوبم مرسی....امتحان چه خبر؟
  19. دررررررررررررررررررررررود بر انیس بانو...........!!:D

    دررررررررررررررررررررررود بر انیس بانو...........!!:D
  20. http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/382538

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.php/382538
بالا