بدرود...
بدرود...
دوست عزیزم به نظرمن بارفتن چیزی حل نمیشه
باید بودو ساخت تا نقد کردو رفت...
اگه کمی با خونسردی بیشتر برخورد میکردین شاید هم جواب انتقاداتونو میگرفتین و هم در کنار ما بودین وبه فعالیت بسیارخوبتون درتالارزبان ادامه میدادین
امیدوارم بعضی ها یه تغییراتی تو نحوه ی برخوردشون با...