خداییش تو حواست به کجاها که نیست.....[IMG]
اشکالی نداره بزار بیان..
خودم با دل و جون راهنماییشون میکنم..[IMG]
تازه باید برم از ادمین حق بازاریابی بگیرم..[IMG]
سیمین جان من برای انجام کاری عجله ندارم و من برای من نتیجه کار بیشتر اهمیت داره..
کار از آزمون و خطا گذشته من میخوام ادامه کاری رو انجام بدم که خودت دیدی که با چه استقبال قابل توجهی رو به رو شد..
پس دیگه لازم به شرح دادن مجدد نیست اما تغییراتی رو که در سری جدید قراره بیوفته بعد از نظرات بچه ها...