وا موند دهنممممممممممممممممم خوب عقده شده تو دلم از بس نشستم پشت فرمون این 405 و نتونستم گاز بدم یه بارم که گازش میدی یه بنزه با سرعت دویستو خورده ای میاد ازکنارت رد میشه که کرک و پرت میریزه سرعتتو کم میکنیییییییییییی:cry:
ای بی یادو هوششششششششششششش عاشق شدی دیگه که یادو هوش از سرت رفته دیگه یه بار یه مزاحمی از تهران داشتم فکر کردم تو هستی اینقدر جالب شد اخر کار کارمون به دعوا کشید بی ادب فش میداد دی
من اینکارو نکردم ولی تا دلت بخواد ادما رو انداختم تو استخر:D یک بارم که گیر افتادم بلدنم کردن چندتای انداختنم تو استخر که با مخ خوردم ته استخر تا یک هفته گیج میزدم:cry: