سلام دینامیک عزیز امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی چون جواب سوالت را که از من پرسیده بودی نداده بودم . من سعید 20 ساله از اردبیل.دانشجوی ترم 2 معماری هستم.فوقالعاده قوی در ساخت ماکت ودست ازاد از بناهای معماری.درضمن به من بگو چگونه می توانم عکس کارهای خود را در سایت قرار دهم تا همه بتوانند از...