نتایح جستجو

  1. سعید معمار

    كمك ،HELP ، سئوالات، FAQ ، درخواست ( پروژه هاي درسي )

    سلام.خانه ی هنر و معمار با حضور ارتور امید اذری.ادرسش :خیابان ایت ا...کاشانی .ابتدای جنت اباد جنوبی.خیابان باهنر.پلاک 2 .طبقه 3. واحد6.کلاس خوبیه .دوستان من به من پیشنهادش کردن تونستی حتما برو
  2. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دوستان .مدتی بود که سرم خیلی شلوغ بود ولی دوباره امدم
  3. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دوستان .مدتی بود که سرم خیلی شلوغ بود ولی دوباره امدم
  4. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دوستان .مدتی بود که سرم خیلی شلوغ بود ولی دوباره امدم
  5. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دوستان .مدتی بود که سرم خیلی شلوغ بود ولی دوباره امدم
  6. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دوستان .مدتی بود که سرم خیلی شلوغ بود ولی دوباره امدم
  7. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دینامیک عزیز امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی چون جواب سوالت را که از من پرسیده بودی نداده بودم . من سعید 20 ساله از اردبیل.دانشجوی ترم 2 معماری هستم.فوقالعاده قوی در ساخت ماکت ودست ازاد از بناهای معماری.درضمن به من بگو چگونه می توانم عکس کارهای خود را در سایت قرار دهم تا همه بتوانند از...
  8. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دینامیک عزیز امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی چون جواب سوالت را که از من پرسیده بودی نداده بودم . من سعید 20 ساله از اردبیل.دانشجوی ترم 2 معماری هستم.فوقالعاده قوی در ساخت ماکت ودست ازاد از بناهای معماری.درضمن به من بگو چگونه می توانم عکس کارهای خود را در سایت قرار دهم تا همه بتوانند از...
  9. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دینامیک عزیز امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی چون جواب سوالت را که از من پرسیده بودی نداده بودم . من سعید 20 ساله از اردبیل.دانشجوی ترم 2 معماری هستم.فوقالعاده قوی در ساخت ماکت ودست ازاد از بناهای معماری.درضمن به من بگو چگونه می توانم عکس کارهای خود را در سایت قرار دهم تا همه بتوانند از...
  10. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دینامیک عزیز امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی چون جواب سوالت را که از من پرسیده بودی نداده بودم . من سعید 20 ساله از اردبیل.دانشجوی ترم 2 معماری هستم.فوقالعاده قوی در ساخت ماکت ودست ازاد از بناهای معماری.درضمن به من بگو چگونه می توانم عکس کارهای خود را در سایت قرار دهم تا همه بتوانند از...
  11. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام دینامیک عزیز امیدوارم از دستم ناراحت نشده باشی چون جواب سوالت را که از من پرسیده بودی نداده بودم . من سعید 20 ساله از اردبیل.دانشجوی ترم 2 معماری هستم.فوقالعاده قوی در ساخت ماکت ودست ازاد از بناهای معماری.درضمن به من بگو چگونه می توانم عکس کارهای خود را در سایت قرار دهم تا همه بتوانند از...
  12. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به همه :smile:ی برو بچ عزیز تازه وارد
  13. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به همه :smile:ی برو بچ عزیز تازه وارد
  14. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به همه :smile:ی برو بچ عزیز تازه وارد
  15. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به همه :smile:ی برو بچ عزیز تازه وارد
  16. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام به همه :smile:ی برو بچ عزیز تازه وارد
  17. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام.محمد جان تو هم خوش اومدی .موفق باشی:smile:
  18. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام.محمد جان تو هم خوش اومدی .موفق باشی:smile:
  19. سعید معمار

    گفتگو و آشنایی با دیگر اعضای تالار مهندسی معماری

    سلام.محمد جان تو هم خوش اومدی .موفق باشی:smile:
بالا