نتایح جستجو

  1. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    ستایش جان ترتیبی برای موضوعات انتخابی سوالات وجود نداره...انتخاب موضوع کاملا آزاده و می تونین از همه موضوعات(البته معماری) انتخاب کنین.....مقصود بالا بردن سطح اطلاعات بچه هاست....
  2. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    سبک گوتیک ....
  3. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    دوستان لطفا فقط به آخرین سوال در تاپیک جواب بدید و جواب سوالات گذشته را ندهید تا نظم جاری تاپیک حفظ شود..... . . . . . . . سوال شماره 4 به جواب رسید...سوال شماره 5 رو یکی از دوستان مطرح کنه ؟ . .
  4. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    1-دوستان لطفا بعد از پاسخ صحیح به یک سوال سریعا سوال بعدی را مطرح نمایید...با تشکر..
  5. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    با اجازه از دومان عزیز سوال دومان رو برای دوستان دوباره مطرح می کنم.... سوال 4 :سر ستونهای معروف ایونی و کرنتین و دیوریک یونانی رو همه می شناسن . ولی ریشه سر ستون ایونی در ایرانه . . سوال اینه اولین بار استفاده از سر ستون ایونی در ایران در کجا بوده ؟
  6. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    مسعود جان سوال خوبی مطرح کردی.....مرسی;)
  7. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    در ادامه صحبت های مسعود جان باید بگم که تالار صد ستون تخت جمشید یکی از شاهکار های این مجموعه عظیم هست که من مختصرا توضیحاتی راجع به آن می دم.... كاخ صد ستون (تالار تخت) تالار مركزی این كاخ از صد ستون سنگی در 10 ردیف تشكیل شده و همین امر موجب شد كه آن را كاخ صد ستون بنامند. ارتفاع این ستون...
  8. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    احتمالا تخت جمشید نیست...؟؟؟
  9. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    کاملا درسته.....:)
  10. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    سوال 3 سوال 3 نام معمار و سال ساخت و سبک این بنا چیست ؟
  11. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    آقا مسعود عزیز ... جوابتون کاملا درست بود ...لطف کنید طبق قوانین عمل کنید و سوال بعدی رو مطرح کنید...در غیر این صورت هر یک از دوستان می توانند سوال جدید را مطرح کنند. . . . . . .
  12. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    آناهیتا لطفا......سال ؟ محل پایه گذاری سبک ؟ نام معمار ایجاد کننده؟
  13. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    اگه میخوای اخطار نگیری فارسی تایپ کن....
  14. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    از اینکه شرکت کردی ممنونم...اطلاعاتت خیلی خوب بود.....بزاریم ببینیم بقیه بچه ها چه کار می کنن .
  15. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    50% درسته....بقیش..؟؟؟
  16. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    هیچ کدوم....;)
  17. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    هیچ کدوم....;)
  18. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    سارا جان درسته ولی داری جواب های پراکنده میدی....لطفا به سوالات جواب بده..اگه بتونی برای همه سوالات توی یک پست توضیح بدی عالیه....مرسی
  19. سـعید

    ...::: مسابقه معماری ::...

    پاریست درسته....اسم معمارش؟ چه سالی؟ طریقه ایجاد؟
بالا