روزی یاد تو از خاطرم خواهد گذشت و نخواهم دانست کجایی؟
اما سلام و آرزوی من برای خوشبختی تو,
تو را در بر خواهد گرفت و احساس خواهی کرد اندکی شادتر...
و اندکی خوشبخت تری,
و نخواهی دانست که ...چرا؟!!
خو نباید رو تاپیک کلک کنی دوست عزیزم
شما باید اون قسمتی که نوشته اخرین ارسال توسط کی هست اونجا یه فلش کوچیکه رو اون کلک کنید
واسه اشتراکم فقط کافیه تو اون تاپیک یه پست بذارید
امیدوارم که تونسته باشم کمک کنم[IMG]