مصطفی رو میگی؟
پسر خوب و با منطقیه
قبلنا اینجوری نبودا ولی هرچه میگذره بهتر میشه
من که ازش راضی هستم
درسته عقایدمون فرق داره ولی این یه مساله کاملا منطقیه
انشا... همیشه موفق باشند :gol:
عزیزم من میخواستم کلا برم ولی دوستانی که دارم خواستن که بیام
آخه من بیام دوباره معتاد میشم و خیلی وقت میزارم ولی به خاطر دوستام اومدم
عزیزم کلاس چندمی؟
رشتت چیه؟