نتایح جستجو

  1. S

    وووووووی...عجب عکسی...نازی...حدایی عکسات خیلی باحاله!!!

    وووووووی...عجب عکسی...نازی...حدایی عکسات خیلی باحاله!!!
  2. S

    بچه مایه دارهای واقعی را بشناسید !

    منو یادت رفت!!!!! بنده خدام...ارثمم تمام خوشیا و نعمتای دنیاس...مگه از من مایه دار ترم هس؟؟!!!
  3. S

    سلام...غریبه نبود منم:D راستش از عکسی که تو پروف آقا شروین گذاشته بودین خوشم اومد(اون دختره زیر...

    سلام...غریبه نبود منم:D راستش از عکسی که تو پروف آقا شروین گذاشته بودین خوشم اومد(اون دختره زیر بارون)...گفتم واستون شعر بفرستم...آهنگ فروغی بود...گوشش دادین؟؟
  4. S

    ملسییییییییییییییی... چی خبر از نی نیااااااااااا؟؟

    ملسییییییییییییییی... چی خبر از نی نیااااااااااا؟؟
  5. S

    سلام دوسی...خوفی؟؟

    سلام دوسی...خوفی؟؟
  6. S

    من با اجازت برم... خیلی خیلی از آشناییت خوشحال شدم... شبت قشنگ

    من با اجازت برم... خیلی خیلی از آشناییت خوشحال شدم... شبت قشنگ
  7. S

    ای جانممممممممممممم...منم دوست دارم خو...ناناحت نشو...بیا همون پیتزامونو بخوریم...:D

    ای جانممممممممممممم...منم دوست دارم خو...ناناحت نشو...بیا همون پیتزامونو بخوریم...:D
  8. S

    توش سم ریختی؟؟!!!نوموخواممممممممممم...:cry:

    توش سم ریختی؟؟!!!نوموخواممممممممممم...:cry:
  9. S

    :cry::cry: وووووووووووووی...خدایا تو به دادم برس...:cry: (است کیمیاس؟؟!!!اسم پرنیانه:D)

    :cry::cry: وووووووووووووی...خدایا تو به دادم برس...:cry: (است کیمیاس؟؟!!!اسم پرنیانه:D)
  10. S

    خو یعنی سئوالی بود دیگههههههههههه...تو جدی جدی همین قده شری؟؟!!!میترسم پروفمو به آتیش بکشی:cry:

    خو یعنی سئوالی بود دیگههههههههههه...تو جدی جدی همین قده شری؟؟!!!میترسم پروفمو به آتیش بکشی:cry:
  11. S

    ممنون...ممنون...عالی بود...یکی از بهترین تفالام بود...دقیقا"حالم همین بود...

    ممنون...ممنون...عالی بود...یکی از بهترین تفالام بود...دقیقا"حالم همین بود...
  12. S

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!:surprised::que::que::que:

    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!:surprised::que::que::que:
  13. S

    تو قد عکس آواتارت شری؟؟!!!:surprised:

    تو قد عکس آواتارت شری؟؟!!!:surprised:
  14. S

    سلامممممممممممممم...خواهش میشه!!! ملسی بابت گلا و قلبات...تا حالا هیشکی اینجوری یهو با گل!!وارد...

    سلامممممممممممممم...خواهش میشه!!! ملسی بابت گلا و قلبات...تا حالا هیشکی اینجوری یهو با گل!!وارد پروفم نشده بود:D
  15. S

    چرا وقتی که آدم تنها میشه غم و غصه اش قد یک دنیا میشه میره یک گوشه پنهون میشینه اونجا رو مثل یه...

    چرا وقتی که آدم تنها میشه غم و غصه اش قد یک دنیا میشه میره یک گوشه پنهون میشینه اونجا رو مثل یه زندون میبینه غم تنهایی اسیرت میکنه تا بخوای بجنبی پیرت میکنه وقتی که تنها میشم اشک تو چشام پر میزنه غم میاد یواش یواش خونه دل در میزنه یاد اون شب ها می افتم زیر مهتاب بهار توی جنگل لب چشمه می نشستیم...
  16. S

    هی وواییییییییییییییی...چه باحال تحویل گرفتین:redface:

    هی وواییییییییییییییی...چه باحال تحویل گرفتین:redface:
  17. S

    ملسی:smile:

    ملسی:smile:
  18. S

    اینم یه سئوال فنی(شعر پایینو میگم) واقعا" چرا؟؟!!!!

    اینم یه سئوال فنی(شعر پایینو میگم) واقعا" چرا؟؟!!!!
  19. S

    بسلامت...مواظب خودت باش

    بسلامت...مواظب خودت باش
  20. S

    سلام... میشه واستون شعر بذارم؟؟؟!!ترسیدم گفتم اول اجازه بگیرم:cool:

    سلام... میشه واستون شعر بذارم؟؟؟!!ترسیدم گفتم اول اجازه بگیرم:cool:
بالا