ای بابا اون روزگارو ما پشت سر گذاشتیم.تو فقط درس میخونی؟
من دوره کارشناسی هم درس میخوندم،هم سرکار میرفتم،هم مثل یک زن تو خونه باید کار میکردم،ولی با همه این مشکلات و رشته سختی که داشتم دانشجو ممتاز کلاس بودم
من فقط 4شنبه عصر و 5شنبه ها کلاس دارم.بقیه روزا بیکار بیکارم.7سال واسه خودمو سایه م غذا درست کردم دیگه خسته شدم.حالا نوبت این سایه س که واسم غذا درست کنه