حق با شماست . من تالار زنگ تفریح رو دیشب کشف کردم اونم چون تاپیکم به اونجا منتقل شد . مگه ندیدید سوتی دادم در حد لالیگا و دنبال تب تشکرم میگشتم و مونده بودم حیرون پس تشکرام چی شدن:biggrin::biggrin:
در ضمن پست تو اون تالار شمرده میشه یا نه ؟؟؟؟ اگه شمرده نشه خیلی خوبه .;);)
قول میدم از این...