نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    اخطار به مدیران:آتیلا برگشت

    عید شما هم مبارک . اتیلا هر نظری بده به ابجیش ربط داره . پس بیخود ربط و بیربط بازی در نیار. خواهشا دم سال نو شروع نکن . بذار یک روز بدون کینه و ناراحتی و دلخوری رو در کنار هم تجربه کنیم
  2. ZEUS83

    هاراگیری-غرور و تعصب

    منم امیدوارم برگرده مطمئنم یک چیزی ناراحتش کرده
  3. ZEUS83

    هاراگیری-غرور و تعصب

    می تونیم تو پروفایلش براش پیام بذاریم بالاخره به اینجا سر میزنه و میخونه
  4. ZEUS83

    هاراگیری-غرور و تعصب

    چه جوری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ خیلی بابهش گفتم قبول نکرد
  5. ZEUS83

    نه ندیدم چی شده منم دارم میرم

    نه ندیدم چی شده منم دارم میرم
  6. ZEUS83

    بیائید بریم تالار زنگ تفریح اسپم کنیم الانه اخراج شیم

    بیائید بریم تالار زنگ تفریح اسپم کنیم الانه اخراج شیم
  7. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    به دیدن هم نمیرسه . هنوز تاپیکو نزده خودت با تاپیکت میری روی هوا
  8. ZEUS83

    هاراگیری-غرور و تعصب

    میشه . وقتی زور بالا سرش باشه اونم میگه میشه . من که الان دلم میخواست دو تا شمشیر سامورایی میداشتم با یکی می کشتم با یکی ساطوری میکردم
  9. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    اگه سفره ات سفید و صورتیه میتونی از کاغذهای الیاف صورتی صدفی برای تزئین استفاده کنی . حتی میتونی شمع صورتی رو با گلهای کوچک سفید تزئین کنی . بهت تبریک میگم سفید و صورتی تم خیلی جالبی به سفره میده
  10. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    نه باید بگردیم تالار مناسب این نوع تاپیک ها رو پیدا کنیم . اگرهم تالار خانه داری نداریم درخواست بدیم تا کل تاپیکهای کدبانوهای سایتو اونجا بزنیم
  11. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    سه قفله شد :biggrin::biggrin::biggrin:
  12. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    فردا می چینم . نمای کلیش تو ذهنمه . فقط می مونه پیاده کردنش مطمئنم سفره هفت سین جفتتون خیلی خوشگله
  13. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    بعد از تبعید تهدید باید گردد بعدشم تعقیب باید گردد:biggrin::biggrin::biggrin: کلهم تاپیک اسپم شد یکی بیاد به استارتر اخطار بده :biggrin:
  14. ZEUS83

    هاراگیری-غرور و تعصب

    جانا سخن از زبان ما میگویی !!!!!!!!! نمیشه وقتی شک کردی اول با شمشیر قیمه قیمه اش کنی بعد تحقیق کنیم ؟؟؟؟؟
  15. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    میدونید چی جالبه ؟؟؟؟؟؟؟ دخترای سایت کودتا کردن و میخوان سایتو بگیرن و مدیرجونو تبعید کنن:biggrin::biggrin:
  16. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای من . ای وااااااااااااااااااااااااااااااااااای من . برم برو بچ رو خبر کنم بیان بحثو سیاسی کنن و اسپم هم کنن و خلاصه یک کاری کنیم مجبور شن استارتر رو اخراج کنن
  17. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    متین میگم بیا اینجا همش اسپم کنیم تا تاپیک مدیرجون قفل بشه بهش اخطار هم بدن;);) یک کاری کنیم مدیر جون شب عید ی خودش اخراج شه :biggrin::biggrin:
  18. ZEUS83

    ** چهره ی محبوب باشگاه مهندسان در سال 89 **

    انتخاب فقط ده نفر برام خیلی سخته . برای همین من فقط یک انتخاب میکنم . 1- تمام بچه های عزیز و شیطون و دوست داشتنی باشگاه :gol: اخه خودتون بگید چطور میشه از بین افسون جون ، سمیه ، ایدا ، پریسا ، متین ، زهرا ، اوینا ، مهشید ، زینب و بقیه گل دخترای ناز باشگاه و اقایون : مصطفی ، محمد ، امیر ،...
  19. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    متین بیا خودمون روشون وایتکس بریزیم بلکه سفید شن !!!!!!!!
  20. ZEUS83

    بخشش کاربران اخراجی

    مدیر جون حالا که عفو عمومی دادی ، یک زحمت بکش و لطفت رو کامل کن و اخطارها رو هم ندید بگیر و اون قلم عفوت رو بر سر اخطارها هم بکش
بالا