نتایح جستجو

  1. ZEUS83

    امروز تولدمه

    خوش به حالت الان دو تا تاپیک تولد داری
  2. ZEUS83

    عیدانه مدیر تالار !

    اقا مصطفی شانس ما رو تو این باشگاه می بینید ؟؟ این دم عیدی ادمین حداقل سهمیه تشکر بچه ها رو ازاد نمی کنه تا دغدغه تشکر لا موجود نداشته باشن . کلا اگه صبور نباشیم این بلا سرمون میاد
  3. ZEUS83

    عیدانه مدیر تالار !

    خواهشا اگه خواستید به من تراول بدهید شونصد تا 50 باشه چون این 100 رو باید پشت نویسی کرد خرج کردنش سخته اقا چرا از جیب بذارید ؟ همون که برامون دعا کنید خودش بهترین عیدیه
  4. ZEUS83

    بچه ها بدویین بیاین تولد سمانه جووونمه(smn_krmz)

    اینم از طرف یک دوست که در مسافرته و دسترسی به نت نداره و وقتی فهمید تولدته ازم خواست از طرفش بهت تبریک بگم
  5. ZEUS83

    بچه ها بدویین بیاین تولد سمانه جووونمه(smn_krmz)

    همیشه دوستت دارم و در قلبم میمونی
  6. ZEUS83

    بچه ها بدویین بیاین تولد سمانه جووونمه(smn_krmz)

    نینای نای جشنه.. تفلده کیه ؟ کی کیک میخواد؟ دس بزنین ... وای نگاا همه اومدن نینای نای کنن
  7. ZEUS83

    بچه ها بدویین بیاین تولد سمانه جووونمه(smn_krmz)

    منم از طرف همه دورگه های ( ایران و بقیه جهان ) باشگاه تولدتو تبریک میگم . سمانه جونم امیدوارم سال های سال عمر باعزت داشته باشی عزیزم آجی عزیزم تولد مبارک باشه تو همیشه برای من بهترین بودی امروز خیلی خوشحالم اینو بدون که همیشه دوستتت دارم آجی جونم...
  8. ZEUS83

    عیدانه مدیر تالار !

    اره دیگه فعلا پارکینگ و مغازه ها بنایه ماشینو گذاشتم پارکینگ مسعود اینا . . خودم با الاغ اینور اونور میرم . جالبه که الاغم هم نت باز از اب در اومده حالا اقا مصطفی تازه از مشهد برگشته حتما یک چیزایی برامون اورده دیگه . هر چی داد با هم تقسیم می کنیم به امیر هم نمیدهیم . تا از این به...
  9. ZEUS83

    عیدانه مدیر تالار !

    من از صبحه زنبیل گذاشتم عیدیمو برم . ببینید مجهز اومدم بدو بدو اقا مصطفی عیدی میده
  10. ZEUS83

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...8%AA%DB%8C-%29 بدو بیا اسپم کنیم

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...8%AA%DB%8C-%29 بدو بیا اسپم کنیم
  11. ZEUS83

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...8%AA%DB%8C-%29

    http://www.www.www.iran-eng.ir/showthread.p...8%AA%DB%8C-%29
  12. ZEUS83

    انتخاب با شماست . اما حباب های بازیگوش نماد شیطنت و شر و شور جوانی هستن . می تونید امتحان...

    انتخاب با شماست . اما حباب های بازیگوش نماد شیطنت و شر و شور جوانی هستن . می تونید امتحان کنید ببینید جواب میده یا نه
  13. ZEUS83

    سلام مهشید جان میتونیم بریم اون تاپیک اسپم و اونجا حرف بزنیم

    سلام مهشید جان میتونیم بریم اون تاپیک اسپم و اونجا حرف بزنیم
  14. ZEUS83

    سلام بیا بریم سامورایی بازی کنیم

    سلام بیا بریم سامورایی بازی کنیم
  15. ZEUS83

    اینم فکر خوبیه . دلم میخواست چند تا حباب اونجا بازیگوشی میکردن

    اینم فکر خوبیه . دلم میخواست چند تا حباب اونجا بازیگوشی میکردن
  16. ZEUS83

    داستانها و مطالب کوتاه، زیبا، پنداموز و تامل برانگیز

    جمله زیبا از جورج برنارد شاو تنها کسی که با من درست رفتار می‌کند خیاطم است که هر بار که مرا می‌بیند، اندازه‌های جدیدم را می‌گیرد؛ بقیه به همان اندازه قبلی چسبیده‌اند و توقع دارند... 1. یک مرد تا زمانی که صحبت‌هایش را...
  17. ZEUS83

    داستانها و مطالب کوتاه، زیبا، پنداموز و تامل برانگیز

    درسکوت دادگاه سرنوشت عشق برما حکم سنگيني نوشت گفته شد دل داده ها از هم جدا واي بر اين حکم و اين قانون زشت
  18. ZEUS83

    داستانها و مطالب کوتاه، زیبا، پنداموز و تامل برانگیز

    عشق یعنی راه رفتن زیر باران عشق یعنی من می روم تو بمان عشق یعنی آن روز وصال عشق یعنی بوسه ها در طوله سال عشق یعنی پای معشوق سوختن عشق یعنی چشم را به در...
  19. ZEUS83

    اشعار و نوشته هاي عاشقانه

    روي قبرم بنويسيد کبوتر شد و رفت زير باران غزلي خواند ، دلش تر شد و رفت چه تفاوت که چه خورده است غم دل يا سم آنقدر غرق جنون بود که پر پر شد و رفت روز ميلاد ، همان روز که عاشق شده بود مرگ با لحظه ي ميلاد برابر شد و رفت او کسي بود که از غرق شدن مي ترسيد عاقبت روي تن ابر...
بالا