اره دیگه فعلا پارکینگ و مغازه ها بنایه ماشینو گذاشتم پارکینگ مسعود اینا . . خودم با الاغ اینور اونور میرم .
جالبه که الاغم هم نت باز از اب در اومده
حالا اقا مصطفی تازه از مشهد برگشته حتما یک چیزایی برامون اورده دیگه .
هر چی داد با هم تقسیم می کنیم به امیر هم نمیدهیم . تا از این به...