نتایح جستجو

  1. *Maedeh.archi*

    شبت بخیر دخملووووو بوس بابای

    شبت بخیر دخملووووو بوس بابای
  2. *Maedeh.archi*

    خودمم ندارموخخخ.میخررررررم برااات.دیومن برم لالا عزیزم .بووووووووس

    خودمم ندارموخخخ.میخررررررم برااات.دیومن برم لالا عزیزم .بووووووووس
  3. *Maedeh.archi*

    گریه نتون گلم باوشه خووو.ولی من صولتی دوس دالما

    گریه نتون گلم باوشه خووو.ولی من صولتی دوس دالما
  4. *Maedeh.archi*

    آوره خعلی خوشمله.مبارکه عسیسم.بوســـــــ

    آوره خعلی خوشمله.مبارکه عسیسم.بوســـــــ
  5. *Maedeh.archi*

    نوچ.منو گول نزن نیــــــــــــــــــمیدم بهت.پارمهر میتونی بگی عمل چی بود؟جرا ضرر داره خو

    نوچ.منو گول نزن نیــــــــــــــــــمیدم بهت.پارمهر میتونی بگی عمل چی بود؟جرا ضرر داره خو
  6. *Maedeh.archi*

    فدای تو خیلی خوشحال شدم گلم.بـــــــــــــــــــــــــــــــــــوس

    فدای تو خیلی خوشحال شدم گلم.بـــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
  7. *Maedeh.archi*

    تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ :w31::w32::w33:

    تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ :w31::w32::w33:
  8. *Maedeh.archi*

    [IMG]

    [IMG]
  9. *Maedeh.archi*

    [IMG]

    [IMG]
  10. *Maedeh.archi*

    [IMG]

    [IMG]
  11. *Maedeh.archi*

    :surprised:تولدته عزیزم؟؟؟؟تبریک میگم بوووووووووووووووس

    :surprised:تولدته عزیزم؟؟؟؟تبریک میگم بوووووووووووووووس
  12. *Maedeh.archi*

    :surprised:دوس نداری؟باوشه نمیخرم!پلو؟چشم واست ضرر که نداره که؟هوم؟

    :surprised:دوس نداری؟باوشه نمیخرم!پلو؟چشم واست ضرر که نداره که؟هوم؟
  13. *Maedeh.archi*

    خو حالازیادم غرنده.اوهوی کمپوت چی دوس داری واست بیارم

    خو حالازیادم غرنده.اوهوی کمپوت چی دوس داری واست بیارم
  14. *Maedeh.archi*

    :w31::w31:آوره عزیزمممم.فدات شم

    :w31::w31:آوره عزیزمممم.فدات شم
  15. *Maedeh.archi*

    فدات شم عزیزم.بیا وسط:Dزیاد قرنده!دی

    فدات شم عزیزم.بیا وسط:Dزیاد قرنده!دی
  16. *Maedeh.archi*

    :w33::w33::w33::w32::w32::w32::w32:

    :w33::w33::w33::w32::w32::w32::w32:
  17. *Maedeh.archi*

    بابا من رفتم خلخال اردبیله.شاید تو یزدم شهری ب نام خلخال هست!!یزداومدم ولی ندیدم خلخال!!!اسالمو...

    بابا من رفتم خلخال اردبیله.شاید تو یزدم شهری ب نام خلخال هست!!یزداومدم ولی ندیدم خلخال!!!اسالمو خلخال و اردبیل پیش همن
  18. *Maedeh.archi*

    :razz:اردبیل نزدیک تبریزو اذربایجان نیست نزدیکه بندرعباسه؟؟

    :razz:اردبیل نزدیک تبریزو اذربایجان نیست نزدیکه بندرعباسه؟؟
  19. *Maedeh.archi*

    اووووووووومن نمیگم اونجاست که توام.میگم شبیهشه دیگه.منظورم این بود که نزدیک همن

    اووووووووومن نمیگم اونجاست که توام.میگم شبیهشه دیگه.منظورم این بود که نزدیک همن
  20. *Maedeh.archi*

    بابا خلخال رفتم خودم.اصن شما اهل کجایی هووم؟؟

    بابا خلخال رفتم خودم.اصن شما اهل کجایی هووم؟؟
بالا