You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
شبت بخیر دخملووووو بوس بابای
-
خودمم ندارموخخخ.میخررررررم برااات.دیومن برم لالا عزیزم .بووووووووس
-
گریه نتون گلم باوشه خووو.ولی من صولتی دوس دالما
-
آوره خعلی خوشمله.مبارکه عسیسم.بوســـــــ
-
نوچ.منو گول نزن نیــــــــــــــــــمیدم بهت.پارمهر میتونی بگی عمل چی بود؟جرا ضرر داره خو
-
فدای تو خیلی خوشحال شدم گلم.بـــــــــــــــــــــــــــــــــــوس
-
تولدت مبارکــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
:w31::w32::w33:
-
-
-
-
:surprised:تولدته عزیزم؟؟؟؟تبریک میگم بوووووووووووووووس
-
:surprised:دوس نداری؟باوشه نمیخرم!پلو؟چشم واست ضرر که نداره که؟هوم؟
-
خو حالازیادم غرنده.اوهوی کمپوت چی دوس داری واست بیارم
-
:w31::w31:آوره عزیزمممم.فدات شم
-
فدات شم عزیزم.بیا وسط:Dزیاد قرنده!دی
-
:w33::w33::w33::w32::w32::w32::w32:
-
بابا من رفتم خلخال اردبیله.شاید تو یزدم شهری ب نام خلخال هست!!یزداومدم ولی ندیدم خلخال!!!اسالمو خلخال و اردبیل پیش همن
-
:razz:اردبیل نزدیک تبریزو اذربایجان نیست نزدیکه بندرعباسه؟؟
-
اووووووووومن نمیگم اونجاست که توام.میگم شبیهشه دیگه.منظورم این بود که نزدیک همن
-
بابا خلخال رفتم خودم.اصن شما اهل کجایی هووم؟؟