آره تموم شد...
چکار کنم برم پسر فراری بشم؟ باز میدونم یه سیگاره و یه سایت که جایی هم نمیرم...
من یه جای دورم تا بخوای برسی از سرما یخ زدی..
یه دریاچه کوچولو داشتیم که اونم داره خشک میشه :d
قیزا بو ن سوزدو؟ بنویس خیلی هم خوب میشه راست میگی..
بنویس
من نوشتم البته از یه وبلاگ تو هم بنویس.. قبلا ها یه نازلی ای بود که میومد و مینوشت نیست الان...اوجور
برو ببین طبعین یاتیر بو سبک یا یوخ
اوزوم بیلمیرم آما برات الان پیدا میکنم.. ترجمه هم میخواد یا فقط شعر بزارم؟
ندی اورگین داغیلیپدی ائله بر ها.؟.. گورمویووم بو حالی-یین.. نمنه اولوپ.. چوخ نیسگیللی اولوپسان
سلام امروز فکر کنم خوب باشی تو.. والا رفیق جان خوبم البته خیلی یه جوری بودم ها ولی خداییش عصر ها و اول صبح ها نمیتونم غمین باشم.. الان توپ دارم میشم.. شوتم کنی میخورم به درو دیوار
یادم باشه یه چیزی بگم بهت.. الان وقتش نیست ولی میگم...ننه بابا رو دیدی؟ حالشون خوب بود؟ خوش گذشت؟
من خیلی طفلکیم.. به من طفلکی کمک کنید..
وای روز بسیج افتاده روش.. من نمیخوام پس اون جشن کوچولوی طفلکی رو هم بگیرم...
ولش کن.. فک میکنن برا بسیج گرفتم..
دیگه بای
آی بیللیرم دقیقا نه دییسن..
واقعا منزجر کننده است.. در صدر دوروها جهانم فرندلی.. هیچ ملتی تو دنیا به این پراکندگی و اختلاف سلیقه ای وجود نداره.. میدونی خودشون مارو اینجوری در تفرقه نگه داشتند.. دقییقا میفهمم جران چجوریه.. آللاه کمکیمز اولسون بو ایکی اوزلو آداملارنان..
ای بابا این که مهم نیست همون 5 ام حساب کن که خرجمون هم نصف بشه دیگه...
چه خودمون رو هم تحویل میگیریم تو خونمون یه عطر 2 گرمی برام میگیرن و کار رو ختم به خیر میکنن ازین لوس بزیا نداریم.. اگه نبودم یعنی رفتم .. ها من کار دارم بیرون فعلا
مطمئن شدی حالا؟
سلام... بازم باید برم... بچه مریضه بایست ببریم دکتر.. ثمین وکوچولورو..
منتظرم ببینم کی حاضر میشن..
اواتارت هم مبارکه... ه مقدار فقط اگه از پایینش بتونی ببری عریضتر میشه و به چشم میاد..
ببینم اگه تونستم اینکار رو میکنم میفرستم برات
سلام دلاور!!
خوشالم که زنده برگشتی..؟
داشتم تو فیلما دنبال تو میگشتم که باشی یا نباشی...
ملت اومده بودند واقعا؟
بیتاب و جون به کف و مخصوصا رفیق چشم بلبلی من فرزان رو دیدی اونجا؟
خوبه من یکیش رو دارم اونیکی کامپیوتر اینجام دارم داون میکنم دوبار تا 18مگ دانلود کردم و دوباره قطع شد خیلی بد شد.. میرم رو اونیکی بعدا
خوبه 2% خیلی خوبه باور کن
سلام پسر ایرونی خوبی قارداش؟
ممنون بابت تعریف از همشهریم حبیب خیلی چسبید ..کارت دوغوشدان درسته.. در کل من حبیب رو دوست دارم ولی نه فقط به خاطر همشری بودنش..
تایپیکت هم عالیه.. مطمئن باش تو اولین جستجو در گوگل همه میان طرف تایپیک تو.. و این یعنی تو بیر ساح ایش برای این سایت انجام دادی:d: