شما فقط کافی به یکی از ادارات برید. مثلا اداره تعاون. اونجا اگه ادمهای خوبی باشن بهتون میگن که اوضاع اقتصادی ایران چقدر داغونه.
من خودم رفتم که ببینم خودشون چهطرهایی دارن. چون قبلا خودشون یه سری طرح داشتن که روش تسهیلات میدادن. مسئول اونجا گفت که الان ما طرح نداریم. اگر هم شما طرح داشته باشید ما...