:eek:
از شما تعجب میکنم جناب نخودیان.
گفتی به چه سازی برقصن، منم گفتم کهاگه همون اول استخدام میشد و یه کولر هم بهش میدادن حل بود. کسی هم نمیگفت سوء استفاده. اینکه برای تبلیغاتشون هی این بیچاره رو بکشونن تهران و وعدهای دروغ بهش بدن میشه سوء استفاده. سوء استفاده با حمایت فرق داره.
اینها میشه سوء...