You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
:)نه الانو نگفتم...ایشالا بعدا
شب بخیرررررر
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin:باشه دارم برات..
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خیییییییییییییلیییییییییی بدددددددددددددی
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: منم خوابیدنو دوس دارم
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
هر کدومشو میخای بگو
خب نبین...یعنی اینقد مهمه؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اه نداره که دیگه...الان مگه بده مهندس شدی؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
;):biggrin:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: خب یه چیزی میدونست فروخته دیگه....
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلام ممنون...چه کشفی؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
آفرین کار خوبی کرده
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
واااااااا...چراااااا؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خب برا همین خوب بلدین دیگه.....بعد هی میگین خانوما بلد نیستن
آقایون که از بچگی یاد میگیرن...خانوما تو همون آموزشگاه
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
برا اینکه گواهینامه رو نگرفته همه جارو رفتی گشتی....البته پسرا از بچگی بلدناااااا
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
ماشالاااااااا
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: اره
الان دقیقا یه ساله گرفتم.......چه زود گذشت
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:( چه بد
برا من 10 ساله هس
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خب میخوای ادامه بدی دیگه...
گواهیشو میگیری میبری میدی....بهت گواهینامه میدن
بعد مگه گواهینامت 10 ساله نیس؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:surprised: گواهینامه هم به سربازی ربط داره؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اومدممممممممم
چرا اعصابت خورده؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل