You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
من غصه بخورم نخورم همینجور لاغرم:(
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
[IMG]
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: من خودم کلی غصه دارم...دیگه این غصه نیس که بخورم...بعدا میری
:surprised:این دی جریانش چیه آخر جمله ها میذارن؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: خب من چیکار کنم دلت استخر میخاد!!!
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
به اینکه نرفتین
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin::biggrin:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:D چرا؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
چی خوش بگذره؟؟؟
رفتم بخوابم:D
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نخیر....اصلا هیچکدومو نگوووووووو
من فعلا برم.....باااای
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
اینو نمیگم
اون کچل چی بود گفتی هاااااااا:mad:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:mad: چی گفتی؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
نمیمیری...
خب کم بخور
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:D آفرین...از این به بعدم کم بخور...نخوردیم اشکال نداره
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
ناهار نخوردی؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:biggrin: تو که حسود نبودی...
بیا اینم برا تو:gol::gol::gol:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلامتی...
:biggrin: تو هم گل میخای؟؟؟
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
گریه نکن بیااااا:gol::gol::gol:
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
خب بزرگ خانوادتونه دوس داره حرفشو گوش کنین
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
سلام ممنون خوبم
همین یدونه رو نگه دار...ایشالا بقیش بعدا
- بهار00
- ارسال پروفایل
-
:redface::gol:
- بهار00
- ارسال پروفایل