You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
-
بازم سعیتو بکن، شاید موفق شدی!
-
-
-
-
چشام وازه خو! نیستی دیگه، نیستی
-
-
-
مشهد بودم خو، نگفته بودم مگه؟!
آها، از اون نظر! مردم درس و مشخ دارن خو
-
-
سلام!
دست بوسی؟!! نخیر، الان دیگه تو باید میومدی
من قبل رفتن اومدم
ایششششششش
-
اوهوم، خوش گذشت
آره هوا خوب بود،صبح روز آخر سرد شده بود
-
خو مشهد بودم، الان خونمونم دیگه
-
-
-
سلام عطار
خوبم
کو کجا؟ نمیبینم!
ممنون
-
[IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG] [IMG]
-