You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
بله بله! زنبورم دارم تازه [IMG]
شب خوش
-
-
آهان! فکر کردم دو تان! پس همونه :دی
آفرین،داری راه میفتی!!!
-
-
خو جواب پیاممو ندادی! [IMG]
-
کفشدوزک من پیش تو چیکار میکرد؟
-
-
-
میسی ،تو هم همینطور
چه خبرا؟ خوش میگذره؟
-
خدارو شکر که عالی ای
منم خوبم، ممنون
-
-
-
-
نچ! یادم نرفت
من برم بخوابم دیگه مریم جونی
کاری نداری؟
-
خو ببخشید خو، یادم رفته خو!
جای شما خالی
مگه دعا نکردم؟ دعا کردم خو
-
خیلی جالبه این عکسه، هفت تن و چهل تن کجاست؟! چرا من هیچی ز شیراز یادم نیس آخه؟
-
-
-
-