You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
i love u
درودبرقلندرباشگاه حاج امیل جونم
-
س
همش اشکمودرمیاری یاباهام دعوامیکنی
بداخلاققققققققققققققققققققققق
-
س
من آشتی نکردم دل سنگ باهاتم قهرم
تاازدلمم درنیاری آشتی بی آستی
-
س
چه میدونم
سواله میپرسی آخه تو:confused:
-
س
باهت قهرم
یعنی هیچ برات مهم نی دل سنگ:w04:
-
-
س
جوان بودم داغ بودم نادون بودم نفهمیدم توروخداببخش
ممنون بدنیستم
-
س
3لام
خوبم
یکی ازبچه هازدم:cry:
میخوام به امیل بگم بره بزنش خودم نمیتونم خووو:w04:
-
س
خودمو برات لوس کردم:redface:
-
س
آخی
هستی عاشق شدی:biggrin:
سلام
-
-
-
س
من که تنهاهستم توهم تنهام بزاراشکال نداره
-
-
-
-
س
خواستم بگم ماخاک داخل شماره ته کفشتیم
مواظب خودتون باشین به سلامت
-
-
-