You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
س
فعلاخودمم نمیدونم ولی یه حالی بهت میدم ;)
-
س
آی کیوخانوم پیام خالی نیست سرعتت پائینه:biggrin:
باع:confused:
ازکجاوچطوربه این نتیجه رسیدی لوس خانوم؟:mad:
خییلی لوسی بااین پیام دادنت:razz:
-
س
3لام
ممنون
توخوبی؟:smile:
-
-
-
س
میخندی حالابرامون
یادم باشه جبران کنم:D
-
-
س
سلام آبجی هیواخانوم خودم
حالمونویه جوری کردی بااین عکست:biggrin:
-
س
وعلیکم
خواهش آبجی خانوم:gol:
-
س
محسن من میکشم تورو
نمیدونی قلبم ضعیفه
نمیگی بچه مردم سکته میکنه:biggrin:
-
-
س
حشره کش خالی کردم تو اتاقم
من سر درد گرفتم دارم میمیرم
پشه هه رو آینه اتاقم وایساده داره شاخکاشو مرتب می کنه!!!
-
-
-
-
-
-
-