نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    وااا مدیریتو آقای پیرجو دادن به من.همون روز اول.منتها گفتم برا اینکه ریا نشه همون تازه وارد باشم..دیگه نمیتونم که همه چی رو بیام جار بزنم که.. وقت کمه...در و پنجره هم هستاااااا...قشنگ میسابی هاااا
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اصن حیفه شتر..پرش دادم رفت...مورچه هم نمیکشم دیگه جلو پاتون...اون جارو رو بردار یه کم اینجا رو جارو بزن ببینم..رفته برا خودش خوش گذرونی حالا دستور میدی؟؟؟:razz:
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شتره رو دارم میکشم بیارمم جلو پاتون سر ببرم
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هیچ....زنده ایم:D سلام
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    تو اون تاپیکه خوندم...28 باید برید دوباره..ایشالا که قبولید...;)
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااااام چه عجباااااااا چشام به در سفید شد والا من خوبم...شما خوبین؟چه خبرا؟
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :surprised:نیییدونم والا سرعت من بهتر که نشده بدترم شده...:surprised: بای بای
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هیچکی نیست؟ ستاره گلم مریم جونم کجایییییییییییین؟ دلم خیلی تنگ شده براتون:( پسراااااا کوشین پس؟
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسیییییییی
  10. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلاااااااااااااااااام 540 و 541 رو میخونم التماس دعاااااااااااا:gol:
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :smile::smile:
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا بهنام... کلا لج کرده باهام خارج نمیشه:Dاگه دیدید چراغم روشنه من رفتمااااااااااا بای بای
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بچه ها نمیتونم خارج شم...نمیزارن:Dهی ارور میده... برم دوباره سعی کنم
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام آقا حسین ایشالا که خوبید... ببخشید بای بای
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    واسه درس خوندن دوس دارم پایه داشته باشم...ولی دوستام هر کدوم یه جا گیرن... تنهایی پیش میرم...هرجا هم خسته میشم ولش میکنم... ببینیم چی میشه:smile: گلم با اجازت من برم خیلی دوستت دارم بوووووووووووووووسسسسسسسس بای بای
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    قربونت بشم..از شما هم قبول باشه.بووووووووووووووس ای ول ببینم میتونی یه بروسلی ازم بسازی یا نه:biggrin: درسا ای بد نیست...:confused:
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    کسی اذیت نکرده واسه تنوع بجنگیم:D یه کم اسم فناتو بگو منم یاد بگیرم اجراشون کنم:D
  18. malina

    [img][img][img]

    [img][img][img]
  19. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ستاره جون باید اعلام جنگ کنیم...دخترا یه طرف پسرا یه طرف:D
  20. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    از تهنایی غصه م شد.. الان اومدی خوشحالم خوبی عزیزکم؟ اهنگو دان کردی؟:smile:
بالا