وااا
مدیریتو آقای پیرجو دادن به من.همون روز اول.منتها گفتم برا اینکه ریا نشه همون تازه وارد باشم..دیگه نمیتونم که همه چی رو بیام جار بزنم که..
وقت کمه...در و پنجره هم هستاااااا...قشنگ میسابی هاااا
واسه درس خوندن دوس دارم پایه داشته باشم...ولی دوستام هر کدوم یه جا گیرن...
تنهایی پیش میرم...هرجا هم خسته میشم ولش میکنم...
ببینیم چی میشه:smile:
گلم با اجازت من برم
خیلی دوستت دارم
بوووووووووووووووسسسسسسسس
بای بای