نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    لیاقتشو داشتین..حالا خجالت نکش:D سلااااااااام چشمک خان..اختیار دارین..خونه دومتونه:Dخوبین؟
  2. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلاااااااااام خداروشکر رسیدم:smile: صفحه 21- آیات 135 تا 141 سوره بقره
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :D:D..............
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    منم خیلی زیاد....جاتون حسابی خالی بود بخدا...تبریکات ویژه...گل بودی گلاب شدی:D قلبونت بشم من.بغلللللللللللللل...کجایی دختر؟خوبی؟
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااااااااااااااااااااااااام خوبین بزرگواران؟ ستاره جونممممممممممم بوووووووووس آقا شهرااااااااام چطورایین؟
  6. malina

    سلاااااااااااااام آقا شهرام منم خیلی دلم تنگ شده اگه هستی بیا کافه

    سلاااااااااااااام آقا شهرام منم خیلی دلم تنگ شده اگه هستی بیا کافه
  7. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    من به آخرش نرسیدم:cry: از همگی قبول باشه ایشالا:cry:
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بای بااااااااااااااااااااااااااااااااااای:confused:
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شب شما هم بخیر بای بای:gol:
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ابر چشمانم در غروب ندیدنت مدام بهانه میگیرد باریدن را
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :smile:..................
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    شب را دوستـــ ــ ـ دارم ...! چرا که در تاریکـــ ـی .. چهره ها مشخــــــ ـص نیست !! و هر لحظــــــــ ـه .. این امیـــــ ـد .. در درونــــــ ــم ریشه می زند ... که آمده ای .. ولی من ندیده ام!
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چقدر دوست داشتم یک نفر از من می پرسید: چرا نگاه هایت آنقدر غمگین است؟ چرا لبخندهایت آنقدر تلخ و بیرنگ است؟ اما افسوس که هیچ کس نبود ... همیشه من بودم و تنهایی پر از خاطره ... آری با تو هستم ...! با تویی که از کنارم گذشتی... و حتی یک بار هم نپرسیدی، چرا چشمهایم همیشه بارانی است...!!
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    دنیا همان یک لحظه بود آن دم که چشمانت مرا از عمق چشمانم ربود
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باران می بارد و من دلتنگ رها می شوم با درد های ناتمام بر سنگ فرش خیابان باران می پیچد در قطره های بی شمار من دلتنگ تو رها ....
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام شب شما هم خوش بای بای
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    برم بیرون که همه رو ماستمالی کنی؟؟؟ نخیرم...با چماق بالا سرت وایسادم:razz:
  18. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلاااااااااااام شبتون بخیر خوش اومدین:redface:
بالا