نتایح جستجو

  1. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اووووووووووووووه مال عهد بوقه که:biggrin: ولی باحال بوداااااا
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    باشه....آقا شهرام ما کی حرفی زدیم؟ها؟ها؟ها؟:mad::D
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin::biggrin:
  4. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :Dاز بس اسم قند و عسل و اینا آوردی یاد شعر بی نمک تو خودت قند و نباتی شکلاتی آبنباتی افتادم:biggrin: حالا دیگه خجالتومون نده شهرام خان:redface:
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مرسی. ببینید هر چی جای خودشو داره دیگه...:smile:
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    بدک نیست...منم شاد گذاشتم. دیگه مجبورید:D فدات...آره گفتم یه دونه پسر در حقش اجهاف(درست نوشتم؟)نشه...:D سلااااااااام آقا حمیییییییید
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    اینا ماییم مثلا داریم بحث میکنیم:redface:من و ستاره وسطی هستیم...شما هر کدوم دوست داشتید انتخاب کنید:D
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    لطفا شاد بزارید...:D
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نازی نازی حرص نخور حالا:D
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :biggrin:مردم چه چیزا که نمیخورن!!!
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره به گمانم:surprised:
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نخیرم...الکی میگه ستاره جون...من اومدم دیدم اینجا نورانیه چقدر...بخاطر همین عینک آفتابی زدم:cool: بعدش کاوش کردم..منبع نورو یافتم...دیدم آقا شهرامه:biggrin:
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خیلی هم خوبه:razz:لباس گرم بپوش و با چتر برو قدم بزن و حالشو ببر...بی ذوق:D ستارههههههههههههههههه ستارههههههههه ستارهههه سلااااااااااااام گوگولی من خوبی؟؟؟؟؟ منم دلم برات تنگ بود خوشکلم..
  14. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آخییییی زیر بارون کیف میده هااااااا... رمانتیکه:D من ای کم و بیش میخونم
  15. malina

    بوووووووووووووووووووووووووووس

    بوووووووووووووووووووووووووووس
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااام آفرین بر شما که اینقدر حرف گوش کنی خب چه خطرااااااا؟
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلااااااااااااااااااااااااااااااااام هر کی هست زود بیاد خودشو لو بده
بالا