نتایح جستجو

  1. malina

    مرسی احسان خان از اطلاع رسانیتون:smile:

    مرسی احسان خان از اطلاع رسانیتون:smile:
  2. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    هنگامیکه متولد شدم به قدری متعجب شدم که یک سال و نیم حرف نزدم ! :D
  3. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    چرا هستم:D حالا خودتون چرا نیستی؟زنگ مردمو میزنینو د فرار؟؟؟؟؟:razz:
  4. malina

    ****<< جلسه هفتگی قرائت قرآن باشگاه مهندسان ایران >>****

    سلاااااااااااااااااااام:smile: صفحه 172.....................آیه 164 تا 170 سوره اعراف
  5. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آری کم و بیش.. ببخشید حمید خان چشام داره قیلی ویلی میره:D برم لالایی کنم خوابای پشمکی بینید شب بخیر بای بای
  6. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه بابا...شاید واسه کنکور کارشناسی آره ولی تو یونی متوسط بودم...
  7. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    نه..آقا شهرام اینا آزاد بودن...من سراسری اراک
  8. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    ممنون.چشاتون قشنگ میبینه:smile: چی بگم والا....واقعا عجیبه:surprised:
  9. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    خبر سلامتی ... مرسیییییییییی.خوشکله؟:D
  10. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :eek:به به بالاخره یکی اومد..داشتم ناامید میشدم دیگه... سلاااااااااام آره منم تو همین فکر بودم... چه خبرااااااا؟
  11. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    امشب همه مشکوکین هااااااااا گفته باشم...
  12. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    :eek::eek::eek::eek:
  13. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    مریم جونم عالی بود مرسی
  14. malina

    آقا بهنام کجایین شماااااااا؟ خیلی وقته نیستید هااا جاتون خیلی خالیه ایشالا همیشه سلامت و موفق باشید

    آقا بهنام کجایین شماااااااا؟ خیلی وقته نیستید هااا جاتون خیلی خالیه ایشالا همیشه سلامت و موفق باشید
  15. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    سلام میلاد خان.خوش اومدین دوستای خوبم من برم دیگه ستاره جون بوس بوس آقا شهرام آقا حمید آقا میلاد بای بای :gol:
  16. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    همچنین شوما;) فدا فدا:gol:
  17. malina

    گفتگوها و گفتمان‌های مهندسان شیمی

    آره..ولی فقط همونو خوند انگار...استقبال نشد تو روحیه ش اثر بد داشت:D
بالا