فون فارسی روسیستمت داری دیگه؟ هان؟
اون ها رو انتخاب کردی؟
در ضمن همون زیر اونجایی که فون ها رو انتخاب می کنی یه گزینه هست به اسم charset اونجا عربی رو انتخاب کن:D
یعنی چی اینطوری اومد؟
اینجا برای من سالم میاره
اگه برای شما خرچنگ قورباغه:surprised: میاره اینکارو بکن
------------
در ويندوز روي Start کليلک کنيد و Control Panel رو باز کنيد. سپس روي Reginal and Language Option کليک کنيد.
در پنجره اي که باز ميشود به تب Advanced رفته و کادري رو که در قسمت...