تاپیک خوبی می تونه باشه به شرطی که همه همکاری کنن
آره همچین روبوتی ممکن هست بیاد و اگرم بیاد شک نکن همچین فکری رو می کنه
ولی هنوز یه نقصی در برابر انسان دارن و اونم عدم توانایی در تولید مثل هست
(البته وقتی اختیار رو دست بگیرن کارخونه ی تولید مثل رو هم راه میندازن.میدونی؟;))