یادم نمیره وقتی عزیزم تو دستای خودم جون میداد
هرجا نگاه میکردم جلوی چشم بود
بعد این همه مدت، بعضی وقتا باورم نمیشه
همش فکر میکنم خیالاته، خواب میبینم
روزگار یه کم بیرحمه
عزیزم سعی کن برای اطرافیانت، خواهر برادارات پناه امیدی باشی
بازم از خداوند بزرگ برای عزیزتون مغفرت میطلبم
خدا رحمتشون...