فقط به مردم سرمایه دار تاثیری نمیگذاره وگرنه قشر ضعیف هلاک میشن
حالا میگید نه این سیاست واس اینکه به قشر ضعیف کمک بشه و سرمایه دارها نتونن از یارانه ها استفاده کنن ولی اینو بهتون بگم که سرمایه دار اگه سرمایه داره نیازی به این یارانه ها نداره
وقتی بنزین گرون میشه بازم به حال سرمایه دار فرق نمیکنه...