بچه ها من یه گله از همتون دارم......به نظر خودم طرح ایجاد یک رقابت و مسابقه معماری در تالار معماری خیلی جالب بود....این کار باعث میشه تا سوالاتی رد و بدل بشه و پاسخ هایی رو ببینیم که این کار باعث بالا رفتن سطح دانش خودمون میشه...ولی متاسفانه میبینم که هیچ کدوم از دوستان زحمت جواب دادن به سولات...