نتایح جستجو

  1. pari khano0m

    :دیییییییییییییییییییی

    :دیییییییییییییییییییی
  2. pari khano0m

    باشه..... :D شما تشریف بیارین بهتون کوفتم میدیم :دی موفق باشین. فعلا

    باشه..... :D شما تشریف بیارین بهتون کوفتم میدیم :دی موفق باشین. فعلا
  3. pari khano0m

    محســـــــــــــــــــــن؟!!!!!! :eek: کــــــــوفت؟!!!! می دونی چقد گرون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو این...

    محســـــــــــــــــــــن؟!!!!!! :eek: کــــــــوفت؟!!!! می دونی چقد گرون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو این تورم و گرونی کوفتم گیر نمیاد...... می دونی دلار چنده؟!!!! می دونی چقد باید دلار خرج کنیم تا کوفت وارد کنیم؟؟؟؟؟؟ واقعا که! :razz:
  4. pari khano0m

    بدو بدو بیا حراجش کردم.تولده تولد..آتیش زدم به مالم به خاطر آبجی گلم(Maryam.67)

    بهنـــــآم..... اینارو که مهرداد آورد...... خسیــــــس :razz:
  5. pari khano0m

    آآآآآآآآآآآآآآب؟؟؟؟؟؟؟؟ محســـــــــــن؟! :surprised: می دونی دلار چنده؟!!!! می دونی چقد باید...

    آآآآآآآآآآآآآآب؟؟؟؟؟؟؟؟ محســـــــــــن؟! :surprised: می دونی دلار چنده؟!!!! می دونی چقد باید لیوان یه بار مصرف بگیریم؟؟ می دونی این لیوانا چقد دلارو نفت مصرف می کنن؟!!!!! همه اینارو می دونی محسن؟!!!!
  6. pari khano0m

    عید تو هم مبارک پسره :w27:

    عید تو هم مبارک پسره :w27:
  7. pari khano0m

    شکلاااااااات؟!!!!!! :eek: مگه مغز خر خوردیــــــــــــم؟؟؟؟؟؟؟ می دونی دلار چنده؟؟؟؟

    شکلاااااااات؟!!!!!! :eek: مگه مغز خر خوردیــــــــــــم؟؟؟؟؟؟؟ می دونی دلار چنده؟؟؟؟
  8. pari khano0m

    پیشته :biggrin: با 7 تومن بهت کوفتم نمیدن تو این گرونی!!! میدونی دلار چنده؟!!!! باید خداروشکر...

    پیشته :biggrin: با 7 تومن بهت کوفتم نمیدن تو این گرونی!!! میدونی دلار چنده؟!!!! باید خداروشکر کنی ازتون پذیراییم می کنیم :D
  9. pari khano0m

    :surprised:...... :razz:

    :surprised:...... :razz:
  10. pari khano0m

    ¯`v´¯) `•.¸.•´ ☻/ /▌ / \ ★تویکی از بهترین دوستای منی★ ★این کتیبه رو رو پیج بهترین دوستات بذار★...

    ¯`v´¯) `•.¸.•´ ☻/ /▌ / \ ★تویکی از بهترین دوستای منی★ ★این کتیبه رو رو پیج بهترین دوستات بذار★ ★اونوقت می فهمی چندنفر تورو بهترین دوستشون میدونن★ ★نترس تو بهتـ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــرینی دوست
  11. pari khano0m

    همه چی :biggrin:

    همه چی :biggrin:
  12. pari khano0m

    :gol::gol::gol: استراحت می کنیــــــم :cool: دانشگاه نرفتم مهرداد

    :gol::gol::gol: استراحت می کنیــــــم :cool: دانشگاه نرفتم مهرداد
  13. pari khano0m

    بدو بدو بیا حراجش کردم.تولده تولد..آتیش زدم به مالم به خاطر آبجی گلم(Maryam.67)

    من عــــــــــــــــــــاشق آبانیــــــــــــاااااام :w38:
  14. pari khano0m

    همایش خرج داره دیگه پسرم :دی باشه.... خوشحال میشیم

    همایش خرج داره دیگه پسرم :دی باشه.... خوشحال میشیم
  15. pari khano0m

    باشه :دی نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره موبایل، مبلغ 7000 تومان پول نقد (نقد...

    باشه :دی نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره موبایل، مبلغ 7000 تومان پول نقد (نقد باشه هااااا :دی) راستی هرکی شرکت کنه بهش مدرک قابل تمدیدم میدن از طرف نظام مهندسی
  16. pari khano0m

    بدو بدو بیا حراجش کردم.تولده تولد..آتیش زدم به مالم به خاطر آبجی گلم(Maryam.67)

    مریم جون تولدت مبارک عزیزم :gol: یه دنیا شادی و خوشبختی برات آرزو می کنم.... بهنـــــــــــــــــام..... هم کادو بیاریم هم کیک و شیرینی؟!!! پس تو اینجا چه کاره ای؟!!!!! کسی که تولد میگیره باید پذیرایی کنه از مهموناش :razz:
  17. pari khano0m

    آره دیگه!!! الکی که نیس! ظرفیت داره. باید واسه پذیرایی تدارک ببینیم. همه اینا هس باید بیان پیش...

    آره دیگه!!! الکی که نیس! ظرفیت داره. باید واسه پذیرایی تدارک ببینیم. همه اینا هس باید بیان پیش مسئول ثبت نام [IMG]
  18. pari khano0m

    عیدت مبارک عزیز دلم مرسی واسه عکس قشنگت :gol:

    عیدت مبارک عزیز دلم مرسی واسه عکس قشنگت :gol:
  19. pari khano0m

    [IMG]

    [IMG]
  20. pari khano0m

    نه خب فک کنم اون زودتر عضو باشگاه بوده ساعت 4 تا 9. آره پارسال که کادر اجرایی بودم. امسالم اگه...

    نه خب فک کنم اون زودتر عضو باشگاه بوده ساعت 4 تا 9. آره پارسال که کادر اجرایی بودم. امسالم اگه بتونم حتما کمک می کنم. فعلا دارم ثبت نام می کنم
بالا