محســـــــــــــــــــــن؟!!!!!! :eek:
کــــــــوفت؟!!!! می دونی چقد گرون شده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو این تورم و گرونی کوفتم گیر نمیاد......
می دونی دلار چنده؟!!!! می دونی چقد باید دلار خرج کنیم تا کوفت وارد کنیم؟؟؟؟؟؟ واقعا که! :razz:
آآآآآآآآآآآآآآب؟؟؟؟؟؟؟؟ محســـــــــــن؟! :surprised: می دونی دلار چنده؟!!!!
می دونی چقد باید لیوان یه بار مصرف بگیریم؟؟ می دونی این لیوانا چقد دلارو نفت مصرف می کنن؟!!!!! همه اینارو می دونی محسن؟!!!!
¯`v´¯)
`•.¸.•´
☻/
/▌
/ \
★تویکی از بهترین دوستای منی★
★این کتیبه رو رو پیج بهترین دوستات بذار★
★اونوقت می فهمی چندنفر تورو بهترین دوستشون میدونن★
★نترس تو بهتـ ـــــــــــــــــــــــــ ــــــــــرینی دوست
باشه :دی
نام، نام خانوادگی، نام پدر، شماره شناسنامه، شماره موبایل، مبلغ 7000 تومان پول نقد (نقد باشه هااااا :دی)
راستی هرکی شرکت کنه بهش مدرک قابل تمدیدم میدن از طرف نظام مهندسی
مریم جون تولدت مبارک عزیزم :gol:
یه دنیا شادی و خوشبختی برات آرزو می کنم....
بهنـــــــــــــــــام..... هم کادو بیاریم هم کیک و شیرینی؟!!! پس تو اینجا چه کاره ای؟!!!!! کسی که تولد میگیره باید پذیرایی کنه از مهموناش :razz: