سلام به همه دوستای عزیزم
امروز 5 آبان یه روز با کلی بهونه واسه شادی کردنه
اول اینکه یکی از عیدای عزیز ما ایرانیاس
دوم اینکه فیتیله....جمعه تعطیله
سوم اینکه ....
هوم؟!
هان؟!!!
آهاااااااااااان
داشت یادم می رفت :دی
سوم اینکه تولد آبجی ناز و مهربونم sara-z-a
هوراااااااااااااااااااا...