You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
-
:دییییییییییی
حالا بیا ببینیم چی میشه :دی
شوخی کردم سعی می کنم بچه خوبی باشم زیاد اذیت نکنم :دی
-
آخــــــــــــــی..... خو زودتر می گفتی!!! :D
-
-
-
حالا بذا ببینم آخر هفته هم همینو میگی ؟!!! :biggrin:
-
-
مرســـــــــــــی عزیـــــــــــــزم.... یه دنیا دوست دارمممممممممم
-
-
مهردااااااااااااد.... نکش......
دس نگهدار :دی
میاد اینجا حضوری شکنجش میدم ... یوهاهاهاهاها :w07:
-
مهردااااااااااااد..... ناخوناشو بکش............. :cool:
-
نه می خوام منبع کوفتاتو لو بدی برم کوفت کش برم :D
-
نه یکی دیگه.....
تو وکیل نمی خوای... زود تند سریع اعتراف کن محسن
اگه خوب اعتراف کنی کوفت بیشتری می خرم ازت!!
-
-
-
اون خودش مامور مخفیه :biggrin:
تازه خبر نداری.... یه پیرجوی تقلبی هم داریم تو باشگاه!
-
قبوله قبوله.... به بچه های بالام گفتم در جریانن
اصلا خودشون دیدن دیگه فایده نداره نابود کردنشون!
-
محسن قبول نیس تو تنهایی وکیلتم معلوم نیس کجاس....
من هم محاکمت می کنم هم حق وکالتتو میگیرم تبرعت می کنم :دی
خوبه؟!
آخ جون بازی بازی
-