چرا نگم گفتم
نه باووووووووو همه آبجیا خوبن.آبجی بد اصلا وجود نداره.فقط آبجی من لوسه مثه داداشش خخخخخخخ:D
نمیدونم ولی اصلا از معماری خوشم نیومد:redface:
اجرای ساختمان بصورت صنعتی و پیش ساخته-اجرای نمای کامپوزیت-طراحی ساختمان های ویلایی و آپارتمانهای تجاری و مسکونی-طراحی دکوراسیون داخلی منزل و ادارات
متره و برآورد پروژه راه سازی و ساختمانی-تهیه صورت وضعیت بر پایه فهرست بهاء-تهیه نقشه راه