You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser.
-
-
لاین نصب کنی مگه خوب میشه:surprised:
-
اگه میدونستم زودتر تهدیدش میکردم خخخخخخخخخخ:biggrin:
-
خب خدا رو شکر که دختر کم رویی هستی خخخخخخ
بابا دو دقه میخواییم با هم حرف بزنیم اونوفت تو هی میری غیب میشی:redface:
-
آخه معلوم نیست چ مرضشه این باشگاه
-
بابا بیخیال لاین شو محدثه
-
آره یا آرومش کن سارا یا خودم یک مشت میزنم این مودمو هم خیال خودمو راحت میکنم هم از شر این باشگاه راحت میشم
-
ماشالا دیگه چیزی نمیخوای بخری فسقلی خخخخخخخ
-
بعضی وقتا خیلی دیر جواب میدی سارا
-
فسقلی تو کجا رفتی اههههههه
-
اوهوم.اعصابمو داره بهم میریزه
-
سارا چرا اینقد دیر ج میدی اهههههههه
-
من میدونم آخر تو ورشکست میدی خونوادتو خخخخخخخ
-
نت فقط واسه من ضعیفه یا برای توئم ضعیفه سارا:(
-
باز تو رفتی خرید.ای خدا
حالا چی خریدی شیطون؟:D
-
-
-
راستی فراموش کردم بپرسم کوجا رفتی؟:D
-
نوچ تو دختری و این رشته م دخترانه س:D
-
قبلا با سروصدا میومدی امشب خیلی متشخصانه تشریف آوردی خخخخخخ